אבן משתלבת אפורה

אולי לא שמתם לב לכך אבל אבנים משתלבות נמצאות כמעט בכל מקום חיצוני הן חלק בלתי נפרד מהנוף וככאלה מעבר לעמידות הן צריכות גם להיות אסתטיות למראה. אבן משתלבת אפורה למשל, יכולה לשמש בתור ריצוף במדרכות ובחללים ציבוריים פתוחים וכן בגינות בבתים פרטיים. אבן זו ואבנים משתלבות בכלל הן למעשה אבני ריצוף שנועדו להשתלב יחד ליצירת משטח יציב לשבילים, מדרכות וכל חלל פתוח.

היתרונות בשימוש באבן אפורה משתלבת

שימוש באבן משתלבת אפורה מספק מספר יתרונות על פני משטחי אספלט ובטון מסורתיים שהופכים אותה לאפשרות אידיאלית למגוון רחב של יישומים. הם מגיעים במגוון צורות וגדלים, מה שהופך אותם קלים להתאמה אישית לכל יישום. בנוסף, הם עמידים מאוד ודורשים תחזוקה מינימלית- כלומר שגם עם תחזוקה מועטת הן אינן משנות את צבען ואינן נשחקות בקלות. הודות למגוון העיצובים השונים של סוג מרצפת זו מאפשרים יצירת מראה מיוחד ומעניין יותר לכל חלל פתוח.

אופן התקנת אבנים משתלבות והמאפיינים שלהם

כל אבן משתלבת אפורה עשויה מבטון עם שכבה מיוחדת של אגריגטים. הצבע מתקבל ע"י שימוש בפיגמנטים המשולבים עם בטון. סוג אבן זו זמינה ברמות גימור שונות שמעניק לכל אחת מהן מראה ייחודי משלה והן יכולות להיות מלוטשות או מסותתות. הגודל הסטנדרטי של אבן זו הוא 30 ס"מ על 30 ס"מ אך ניתן למצוא בשוק גם אבנים יותר קטנות או גדולות. כאשר האבנים הגדולות יותר מועדות לפורענות ואינן יכולות לשאת משאים כבדים לכן פחות מומלץ להשתמש בהם במקומות כמו חנייה למשל.

מגוון רחב של אבנים משתלבות איכותיות לכל מטרה

אבנים משתלבות הן חלק בלתי נפרד מהמרחב החיצוני לכן בין אם יש לכם צורך באבנים משתלבות לריצוף החצר ובין אם אתם הולכים להשתמש בהם לריצוף במרחב הציבורי תמיד חשוב שתבחרו באבנים שלא רק ייראו טוב אלא שגם יוכלו לעמוד בכל נזק ולשמש לאורך שנים. אנו מספקים מגוון רחב של אבנים משתלבות מסוגים שונים ובעיצובים שונים לכל מטרה וצורך. אנו לא מתפשרים על האיכות ודואגים לספק לכם אבנים עמידות ואיכותיות שיחזיקו מעמד לאורך שנים. מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לביצוע רכישות ולהנות מסטנדרט איכות בלתי מתפשר על אבני איכות במחירים מעולים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

**Commentor's URL Will be Followed